مرگ اندیشی

مرگ، آغاز زندگی دیگر
شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۶ ب.ظ

فهرست وبلاگ

جهت مشاهده هریک از مطالب، کافیست روی آن کلیک کنید.

1. جدائی راه ها

2. انقطاع

3. پس عزا بر خود کنید

4. در خلوتی عمیق

5. مردم خوابند

6. و نترسیم از مرگ

7. وسعت مرگ

8. اگر مرگ نبود...

9. غنیمت شمار عمر

10. حرمان

11. قبر چیست؟

12. تا کوی دوست

13. مرگ اختیاری

14. کی ز مردن کم شدم؟

15. مواجهه با حقیقت

16. آرزوی عمر جاویدان

17. صدای قلب

18. دریغ

19. فرار بی فایده

20. آرامش

21. تلخ و شیرین

22. سفر

23. رفتند و رویم

24. متناهی-نامتناهی

25. ملاقات با پروردگار

26. «من» مجرد

27. اشتباه

28. شهاب

29. انس

30. نو زکجا میرسد؟ کهنه کجا کیرود؟

31. لحظه ها

32. گام ها

33. عجز

34. بیدار شو!

35. ضرورت است رحیل

36. به سان پروانه

37. پایندگی

38. بگذار و بگذر

39. شطّ زمان

40. شطّ خروشان

41. حجاب چهره جان



نوشته شده توسط
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

مرگ اندیشی

مرگ، آغاز زندگی دیگر

گاهی به تفلسف مینشینم. گاهی با فکر مرگ بازی میکنم.
در این وبلاگ، اندیشه های فلسفی خود درباره مرگ را با دیگران به اشتراک خواهم گذاشت. گاهی جملات ادبی نیز به یاری من شتافته است.
نظر دیگران برای من اهمیت دارد.

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب

فهرست وبلاگ

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۲:۲۶ ب.ظ

نظرات  (۱)

۰۲ دی ۹۳ ، ۰۷:۴۹ مدرسه باقرالعلوم
لینک شما اینجا درج شد لطفا بلاگ ما را لینک کنید.
پاسخ:
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی